Lite onödigt...

Jaha det var bara detta som gick att göra...var ju kul. Tänkte på designen.
Jaja, då har jag slösat nån krona i onödan då :p Äh inte är det så jävla noga :b
Tänkte man kunde lägga in en egen header och grejer...men det gick tydligen inte..
Jaja inte hela världen !

Jag känner mig rastlös, tur att jag ska jobba imorn så jag blir av med lite energi.
Har försökt ligga och mysa under täcket med Toffie, men jag klarar inte riktigt av att
vara stilla. Jag behöver nåt att göra ! Tror nästan jag ska hämta kartongerna från
bilen och packa lite :)

Den 29e ska jag och Linda till Piteå :) Det har jag bestämt!
Hehe, nä men Gullis hade skrivit upp mig på nån sån där "modell för en dag" och så
ringde dom upp idag och frågade om jag var intresserad redan nästa helg..jag tackade ja.
Varför inte? Kan ju va kul och bli lite ompysslad, sånt gillar jag :)
Och så får Linda också vara med , med tjockismagen ;) <3



Jaja , men jag ska väl ta och hämta in dom där kartongerna..
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så snäll min vän <3



Skönt att det löste sig med huset, vad skulle jag och Amanda göra utan Kicki i byn?! ;D



På tal om Amanda så frågade jag henne idag om hon kunde säga Kicki, hon höll på att snacka med sig själv och det lät precis som att hon sa just Kicki :b Fast när jag fråga blev de mer Kik och så skrattade hon en massa :)



Puss&Kram <3<3<3

2011-10-19 @ 21:46:39
URL: http://ljonasson.blogspot.com
Postat av: Kicki

Aaaaw!

Jag saknar er! <3 Fast vi ses ju imorn:)



Puss&kram!

2011-10-19 @ 21:56:28
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0