Kom hem nu!!! :)

Åååh kan inte min man komma hem nu?!?
Jag saknar honom faktiskt! Jo tänk att det gör jag !
Haha tycker det är så kul när Toffie fått massa småbrudar efter sig :b  Har sagt
att han inte behöver vara orolig om det nu skulle sluta med skilsmässa för oss :p Vilket det inte kommer göra, men ja...ni hajjar...
Han har ju en hel drös med småjäntor som dreglar efter honom ;)

Öh annars händer inte mycket..jag trampar omkring här och funderar på vad jag ska hitta på,
egentligen finns inte mycket mer att göra än att gå och sova, men sova utan min man kan
jag inte :p
Han måste ligga i sängen, då vet jag att jag är trygg :p

Jeje ska väl fortsätta ordfejda. Vi hörs :)


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0