Ingen sömn här inte!

Egentligen skulle jag ha lagt mig för flera timmar sen...men det är samma visa ännu.
Jag ska spana runt på flashback ett tag till, sen går jag under täcket :)

Hoff växlarna i bilen är jobbiga. Nå jäkla bussningar som lossnat eller vafan Toffie sa..
Antingen måste man fixa nya såna eller lägga i en ny växelspak...men det går som segt för min
man...fast det är ju klart...nu jobbar han ju stopp, men ändå :b
Bilen går ju att köra, men helst bara i byn...då endast 1an,2an,3an (efter mkt om och men) och 4ans
växlar fungerar....
Äh det löser väl sig! Tävlade mot nån gubbe idag, och jag hade lätt vunnit om växlarna hade
funkat som dom ska! :P höhöhöhö


Jag gillar min kiss90 <3



Jaja men nu ska jag glo lite mer, kanske återkommer jag senare, eller så återkommer jag imorn.
Förresten NINA, var nu en snäll tant och hjälp mig med designen? ;)
Hej så länge!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tant nina

Tant har ingen dator men tanten har beställt en för pensionspengarna så kanske i i slutet av månaden:p

2011-10-22 @ 09:35:52
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe okej då :)

2011-10-22 @ 22:48:13
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0