Godkväll!

Kom till lägenheten för en stund sen. Har varit i huset hela dagen.
Rensat och packat samt rivit en mellanvägg som bara var i vägen.
Min Degiz trivdes som fan i huset, vilket känns bra :) Släppte ut honom sen också när jag gick ut
för att röka...det första han gjorde var att springa över till grannen och reta vovvarna :b
Förlåååååååt!! :p Men han älskar faktiskt att reta gallfeber på hundar :p haha
Hoppas ingen av våra nya grannar kommer gnälla på honom sen...han lär ju hålla borta alla äckliga
små gnagare iaf! ;)

Toffie är med sina vänner och hämtar nån bil. Inget nytt egentligen :p

Sandra och Linda var förresten också förbi i huset idag och höll mig sällskap :)
Kuligt!
<3

Hoff jag är så jäkla trött så jag orkar fan inte skriva mer...
Upp tidigt imorn och vara med när girigbukarna kommer....hoff låt det gå snabbt smidigt och utan
bråk....!!

Vi hörs sen :)




Degiz slog sig till ro i en kartong :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0