Godkväll!

Hejssvejs!


Nu har jag väl tid att uppdatera lite :)
Helgen spenderades med Linda i Piteå. Eller inte bara med Linda, med Gullis, Milton, vovvarna
och Conny också :)
I lördas var jag och Linda och fotade oss...modell för en dag...öh jo.
Kan säga att nog var det väl kul och lite annorlunda, men jag var inte nöjd med sminket, hade lätt
sminkat mig själv tio gånger snyggare! Inte för att jag är nåt proffs, men ändå...
Sen kände man sig ganska löjlig i dom olika poserna :P Speciellt dom där man skulle ha händerna
vid ansiktet och bakom huvet och det :p
Hoff var bara pinsamt att se dom bilderna sen :p kan lägga in nån så får ni se hur töntigt det ser ut...
I övrigt vart jag väl rätt nöjd med bilderna, inget jag lär göra om tror jag, kanske nångång, man vet aldrig :D







Utöver fotograferingen så har vi bara tagit det lugnt, umgåtts, ätit och varit på stan och
shoppat lite :)
Med andra ord hade vi en jävla mysig och trevlig helg!
Måste göras om! Saknar Gullis och lilla Milton som fan ! <3


Idag har jag spraymålat två lampskärmar plus ett väggord jag ska ha i sovrummet ovanför sängen.
Har även lagt upp Home Sweet Home i hallen och sånt kuligt :p
Dom lila ljuslyktorna jag beställde har jag hämtat ut, visar bild senare :)
Dom är fan asläckra!Nöjd som fan !

Linda och Amanda har också varit förbi och kollat läget :)

Nu kom Toffie hem med massa grabbar...så slutar här. Hörs sen!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0