Söndag.

Jaaa det var ett tag sen !
Inte haft lust eller ork helt enkelt...i vanlig ordning har det varit totalt kaos här
under helgen.
Det ena med det fjärde alltså, och som vanligt går jag inte in på detaljer.
Men förhoppningsvis löser sig allt, till och med snart.
För ärligt talat så orkar jag inte med detta kaos hela jävla tiden. Fel av folk att sluta lägga sig i och
försöka manipulera folk att bli elaka...osv osv osv.
Hoff.


Annars så har det väl inte hänt desto mer. Har inte hunnit hända så mycket om man säger så.
Svärmor har vart hit och rensat lite, samt resten av packet också..förhoppningsvis är det
slut med det också snart, så man kan andas ut nångång..

Jag och Toffie kom precis från bastun, vårt första bastubad sen flytten hit :b
Men såg precis att min vän Linda ringt, så tar och avslutar här, jag återkommer väl :)


Vackra jag förra veckan.
Tänkte fylla ut inlägget som vanligt.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0