Rubrikjävel.

Tvättlinorna blev snabbt överfyllda i tvättis så blev bara två maskiner idag:b
Men fortsätter nog imorn, fan kul att tvätta kläder nu ju!
I en tvättstuga, i MIN tvättstuga! Me like!

Har även hunnit med att dammsuga och skura nedervåningen..
Eller ja inte i köket...tydligen måste golvet skuras med endast såpa, vet ej varför...kan väl
bli förstört eller nåt..så tar det imorn också.
Nu tänkte jag snöa in på lite gardiner. Äger inte så många par, och jag börjar lessna på
alla dom svarta gardinerna....hade gärna fått vara i svart och vitt, men med nåt mönster eller så på...
Jag är mycket för svart och vitt, men nu är jag helt inne på lila också, och lite andra färger.
Jag gillar färger. Dock så jävla svårt att inreda i färg...äh blir bra.

Jaja, vi hörs väl sen :)



PÅ ÅTERSEENDE!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan vad snygg du är Kikzon! <3

2011-11-14 @ 21:17:33
URL: http://someotherguy.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack min älskade vän!!! :) <3<3<3

2011-11-14 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0