Lite att göra.

Helt plötsligt blev jag ensam i huset :p
Toffie for ut på byn, han skulle väl kolla läget och dra lite ställ :p möhöhö.
Jag funderar på att hänga upp rullgardinen i sovrummet, men tror fan det blir alldeles för
stort projekt så här på kvällskvisten..så får nog bli imorn.
Då även Linda skulle kika förbi och hjälpa mig att hänga upp lite
lackhyllor osv :)

Får se när vi drar fingrarna ur och börjar måla..står väl en 30liter färg här i hallen
och bara möglar :p
Nä men..det måste plastas i köket och grejas innan man kan börja. Tvätta och slipa och sånt
där kuligt förarbete ni vet...svärmor har väl jullov här snart, då får hon komma upp och hjälpa :)

Syrummet på övervåningen då...ja det är väl pågång, eller så ljög jag.
Nämen har önskat mig en endaste julklapp i år, och det är en symaskin, och som det ser
ut just nu så har jag varit tillräckligt snäll i år ;)
Så när jag har den, ska jag börja lite smått. Gästrummet tar jag sist..
Är väl ändå denna våning som är viktigast att fixa först :p
Toffie ska göra ett spelrum i källaren där han och hans grabbgäng kan hänga.
Jag har ju min tvättstuga där nere :p Som jag också ska måla om..inhandla lite
sittdynor och sånt där kuligt till :)
YEssss...jaja jag ska ta ett bloss nu.


Saknar <3


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0