GODMORGON!

Sovit hela natten! Tacka fan för det! :)
Vaknade när Toffie la bilen på tg ..han kom in och pussade mig hejdå.
Sen blev jag pigg. Legat i sängen i typ två timmar och bara glott och funderat.
Svärmor ringde, så klev upp. Ringde även min mor som jag saknar.
Lyckades även åka på arbete nästa vecka :) Fiiiint.
Lite less på att vara "vikarie", men det är sånt man får ta ibland.
Man kan ju inte sitta på dom högsta posterna direkt ;) mahaha.
Nä men att..jag trivs med mitt arbete jag trivs med det jag gör.
Hade lönerna sett bättre ut, hade jag satsat helhjärtat på detta....men som det
ser ut nu, får detta vara ett arbete tillsvidare, tills jag vet vad jag vill bli när jag blir stor.
Jo. Fast faktiskt har jag ju fått rätt bra löner ändå ;) Så man ska väl inte klaga, bara för
att man är vikarie :p

Öh..
Kaffet är då klart, så ska hämta hit en kopp. Hittade en ganska intressant blogg som jag
tänkte läsa. Redan läst en hel del, men med tanke på vad den handlar om hade jag kunnat läsa
igenom hela från start.
jo.

Men nu ska jag hämta det där kaffet, jag återkommer sen :)






PÅ ÅTERSEENDE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0