Yeah.

För första gången tror jag att jag har hittat en seriös och bra läkare.
Har haft lite besvär med mag och ryggvärk.
Lämnade urinprov och infektionsprov.
Inget farligt där.
Men iallafall...han kände lite på magen osv, rådfrågade med en äldre kollega och
ringde sedan upp mig och sa att jag ska käka alvedon
var sjätte timme varje dag i några dar..skulle inte värken försvinna, skulle
jag återkomma för mer prover.
Sorkfeberprover och diverse andra prover skulle då tas.
Faktiskt mycket sork i år :p haha..nä men.
Fan glad att han tog en seriöst, och ringde upp som han lovat.
Borde finnas mer såna tycker jag :b

Jojo nog om det. Eller tack Linda för att du följde med ;)


Väntar på min man, ska fråga om vi inte kan gå på oxen och käka idag.
Känner att jag inte har nån lust att laga mat.
Inte idag.
Orkar inte.
Disken samlas på hög också. Har inte inspiration till att diska heller.
Jo så att så är det.


Jag vet inte riktigt vad jag mer ska komma med, står mera still i skallen numera.
Hade vart kul att få tillbaka skrivarglöden också :p
MAn ser ju..

Nämen att vi hörs sen va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0