TimePool.

Visserligen är det väl en bra grej kanske.
Men nu börjar jag faktiskt bli less på att dom skickar ut förfrågningar som
jag svarar ja på...
Nån timme senare får jag ändå ett svar om att passet/passen är tilldelade.
Jag är väl ingen prio 1 vikarie i guess....

Har vaknat för ett tag sen ...ska lägga igång lite kaffe som vanligt.
Sen tänkte jag faktiskt åka till Kuoksu och hälsa på Veronica och Wilda:)
Var ju som ett tag sen faktiskt :b

Jaja förresten så ska jag lägga in nån bild här senare också..
Tycker det är på tiden...
Inte för att jag fotar något intressant..men iallafall.
Allt brukar bli så mycket roligare med bilder :P


Jaaaoo men vi hörs här senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0