Stockholm:)

Ja när kom vi? Igår va :b
Vart rätt trött igår då Amanda varit lite gnällig under natten
och så var hon rätt gnällig tills hon fick lite mat i kistan:)
Åkte sen in till stan, jag var inte alls på humör för att shoppa,
men försökte iallafall :P
Hittade två disktrasor och ett par tygskor iaf :p
Efter vi fikat bestämde vi oss för att dra...
Letade upp Lindas tåg, sen blev jag kvar på centralen tills
Brandy kom :) Vi åkte hem till hennes lilla näste, och här sitter jag än :)
Eftersom Amanda blivit sjuk så skulle dom stanna inne idag, så jag
ska ut till Globen och kolla där lite. Erik och Thindra skulle väl också komma förbi.
Jo :)
Jaja men jag ska fortsätta här...saknar byn, barnen och min underbara!
<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0