Söndag.

Råkade visst sova lite för länge idag, men inte är det så noga.
Imorn har jag ändå inget att göra eller vakna upp till...
Igår mös vi på och åt gott, i vanlig ordning somnade min man före mig.
Så fick ligga och kolla film själv :b Eller Toffie låg bakom och snarkade :p
Nå efter Silent Hill filmen som gick på ettan gick jag på bädden, då vaknade
min man minsann! :P
Jag hade fruktansvärt ont i mina ben så var tvungen att sova..Toffie var uppe ett tag..
Måste han ha varit för när jag vaknade första gången idag såg jag att han hade
klämt dom finska ölen vi haft i kylen ett tag :P höhöhöhöhöhöh

Nu ska jag dricka kaffe som min älskade man gjort:)
Vi hörs senare mina kära vänner och ovänner :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja köttkorv är äckligt!



Miss you toooooooooo <3

2011-05-08 @ 20:34:42
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0