Renar.

Umgåtts med Linda här tidigare :) Var ut på byn också, sen var vi till OK där
dom säljer fisk :p
Linda köpte hem nåt, jag var sugen på lax...men äääh...dyrt :P haha
När vi gled mot Pajala hållet och skulle vända vid tomatodlingen springer
det plötsligt fram en renjävel från ingenstans...var rätt komiskt ändå.
Jag var mitt uppe i nån historia jag drog för Linda då den sprang fram för att
sedan vända och springa tillbaka :p
Historian stannades upp för att sedan glömmas bort :p
Eftersom vi åkte efter renen och fann fler betandes på en gård :p



Vi jagar renar en fin fredagseftermiddag , vad gör ni ? :p höhöhöhö

Äh..ska göra annat nu.
Vi får höras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0