Rast.

Går dubbeltur idag igen, så nu har jag rast till fem.
Skönt!
Älskling hade gjort färdigt kaffe till mig och allt, när jag kom hem ;)
Plutten då!;b <3
Tänkte väl gosa lite sen ska jag förbi hos familjen Jonasson/Wideholm igen :) <3


I övrigt har det inte hänt desto mer. Varit på OK och inhandlat macka som smakade skit.
Jo precis. Intressant.

Sen läser man tidningen och ser att ett mordförsök ägt rum i stan.
Svartsjukedrama troligtvis.
Tragiskt för alla inblandade. Tragiskt över huvudtaget när det händer såna här grejer.
Voi voi ..


Jaja men nu ska jag ta ett bloss, vi hörs sen :)


<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Det är ju bara i Kiruna folk kan vara så dum i huvudet och försöker ha ihjäl varandra. Vad fan hände med att diskutera?

2011-05-01 @ 14:10:59
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Ja det är fan förjävligt! :/

2011-05-01 @ 21:15:47
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0