Jag har konstiga saker för mig.

Rastat min man på byn osv, nu har han gått på bädden.
Kan inte denna jäkla stoppvecka vara över snart???
Inge kul när han måste gå och lägga sig så tidigt..
Hade vart helt okej om man själv också kunde somna så fort man landade på
kudden, men det är som sagt helt jävla omöjligt.


Hann givetvis inte tvätta allt idag..och givetvis fanns inga tvättider förrän på
tisdag nästa vecka.
Guuu så härligt.
Man skulle ha varit ekonomiskt oberonde och kunna anställa någon som
gör allt sånt åt en...
Fast tror ändå jag hade gjort om allt själv i slutändan...
Jag är sån, och kommer förmodligen vara sån tills jag dör.
Är saker och ting inte på mitt vis, ja då får jag fet ångest...typ om ett klädesplagg hänger fel,
eller om skorna i skohyllan inte är åt rätt håll, eller om fel kudde ligger på fel sida av sängen...
osv osv osv osv...
Kalla mig löjlig , men sån är jag.
Jag får även panik när det luktar. Luktar äckligt, luktar konstigt.
Luktar som det inte ska lukta. Jag råkar nämligen ha ett väldigt bra luktsinne.
Kunde jag inte fått bra syn istället ? :b
Fan att man ska vara så jävla speciell!:D
Även fast det är roligt att inte vara som alla andra...
Men att ha just såna här konstiga saker för sig gör ju att man börjar fundera :b
Vad har ni för konstiga tvångsgrejer ni pysslar med ?

Nu tänkte jag snoka runt lite, sen tvinga mig i säng...
Typ tejpa igen ögonlocken....
Eller så återkommer jag med nåt annat ointressant inlägg i vanlig ordning...

Höreeeees!!! :)

Kommentarer
Postat av: Ia

Mina tvångstankar!



Jag måste alltid kolla plattan innan jag sover fast jag vet att den är av.



Jag går aldrig på A brunnar för då får man otur, om jag råkar göra det så dunkar jag mig 3 gånger i ryggen, ibland mer :D haha



Jag kan inte ha nycklar eller små pengar på bordet.



Jag kan inte ha besticken i kors.



Och sen är det säkert nån till, men kommer inte på :p hahah.



Jag är knäpp, iknow ;)

2011-05-04 @ 23:04:59
URL: http://livetenligtia.blogg.se/
Postat av: Kicki

HAHA!



Jag går inte heller på A brunnar och kan inte heller

med nycklar på bord!



Och det där med 3 dunkar...hahaha, jag "slår" mig också lite diskret på sidan eller i ryggen om jag råkar kliva på en a brunn eller om jag ser att någon lagt nycklar på bord :P



Jag kanske inte är så knäpp trots allt ;)

Vi kan va knäppisar tillsammans :D

2011-05-04 @ 23:12:44
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: ia

haha ja :D tur att man inte är ensam om sånt där ;) haha

2011-05-05 @ 17:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0