Ja goddag!

Ja vi uppdaterar väl. Vill börja med att gratta finnarna för vm-guldet igår;)
Så jävla bra! IHANAA LEIJONAT IHANAA ;) maahaha!

Nåväl...
Vaknade vid ca ett tiden. Linda kom förbi en sväng :)
Vi skulle väl hitta på nåt här senare :)
Tänkte dra på Konka, men såg precis att det regnar ute så det får vara.
Man blir ganska bekväm av att jämt ha bil och ta bilen, och nu när Toffie håller
på skruva i den måste man gå överallt.
Jävligt jobbigt :b
Och jo jag är jävligt lat, men vem fan bryr sig.
Har hört att det är bra att promenera...men i skitväder går jag fan inte .
Så är det.
När jag förut jämt var tvungen att gå till jobbet när det var iskallt ute bestämde
jag mig för att ta det där jäkla och kortet, och då lovade jag mig själv
att jag aldrig mer ska behöva gå nånstans när det är skitväder ute :p
Jo så att så äre.


Svärfar var förbi också på en kaffe, han hade även med sig två kassar med lite mat :p
Gulligt! :b
Så nu är frysen fylld med lax (underbara lax!) och massa köttfärs :)
Himla fint.
Sitter och funderar på om man skulle steka lite lax faktiskt.
Så jäkla gott.
Men hade ändå behövt ta en tripp till Konka då...äh får se vad jag hittar på !
Ska nog lösa sig på nåt sätt ;)

Snart bär det iväg till Sthlm, och jag kan säga att jag längtar!
Längtar utav bara helvete!
Ska bli skönt att få komma bort en stund och träffa alla sötisar och så.
Jag och Linda tänkte väl dra in hos nån frisör som har drop in...
Känner att det behövs klippas lite i nacken då håret där är längre och jag får en snygg hockeyfrilla
av det :p
Så går det när man rakar håret ;b höhöhöh
Näpp..ska börja med käk.
Vi hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0