Hemma igen.

Precis kommit hem från jobbet.
Nu är jag äntligen ledig! Förhoppningsvis :p
Bara jag får en sovmorgon imorn, sen spelar det ingen roll om jag får jobba igen :p


Var förbi på Åsvägen tidigare på min rast, vi gjorde det vi alltid
brukar göra ;) Och lika trevligt är det varje gång! :)
Tog en sväng på byn och sådär :)
Vi lär väl hänga gäng i veckan om jag inte åker på jobb så att säga :P
<3

Min man lagar mat, lite sen middag :p
Hehe.
Imorn börjar stoppet i Svappis...trist.
Nånå...är väl hans tur att vara borta nu när jag jobbat hela veckan :p
Som han har saknat mig! Sa han faktiskt idag, min sötis!<3

Jojo. Men nu ska jag ringa Linda :)

Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0