Freeeeeeedag!

Jaha vilken underbar morgon! :b
Hoppades på solsken idag, men icket! Får hoppas på att det är soligt och
fint när vi drar ner till Sthlm, för det är typ den enda "sommarn" jag kommer
att få njuta av detta år...
Som alla säkert vet har vi ju inte den bästa sommaren här uppe..
Regn och rusk är väl ganska vanligt...kanske lite hagel också, och nån sommar
har det väl snöat också har jag för mig?!? :b
Härliga tider!

Äh nu ska vi inte vara såna...finns ju dom som har det värre......som vanligt.

Sista dan på stoppveckan är det nu iallafall.
Jäkla jag ska kedja fast min man i helg!!!! :b hehe
Så tråkigt när det är stopp. Han åker iväg tidigt, kommer hem sent och går och lägger
sig tidigt.
Trist att vakna upp i en tom stor säng ju ! :b hehe

Jaja men tror jag ska hinka i mig lite kaffe sen hoppa i duschen.
Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0