Crap!

Ja den där tidiga kvällen var det...det sket sig.
Skulle inte slummrat till...voi voi.
Nu fick jag dåligt samvete som stressat Linda med bilen...gaaaaah!
Jaja...hon har nog förståelse :)

Jaa vad ska man göra då ? Vill ju soooova! Toffie somnade på typ tre röda i vanlig ordning.
Som jag skrev tidigare så blir jag stressad av att han somnar så fort..
Vet inte riktigt varför men så är det...
Så när han somnat, ligger jag och lyssnar på hur skönt han verkar ha det i sin dvala, samtidigt
som jag tänker, tänker, tänker, tänker och tänker...ja det vanliga.
Tillslut ger jag upp. Kliver upp. Snöar runt på datorn osv osv osv osv....
Verkar som att dessa sömnproblem kom tillbaka efter mitt nattjobbande..nånå.
Vad gör man inte för lite pengar?!?


Ska snöa vidare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0