Uppdatering var det ja.

Har inte orkat uppdatera idag, så kan det gå!
Nåväl.
Rautas var det ja...nå vi for in till stan redan på torsdag kväll, eftersom
vi åkte redan tidigt på morgonen dan efter.
Blev en tur från Jukkas till Rautas på skoter, cirka 7,8 mil allt som allt,
men vi körde fel ca 2,5 mil, så det blev ca 10 mil istället :P
Något kallt var det när vi kom fram till sjön,men Toffe och svärfar var snabba med att
få upp arken , och värmen kom fort, skönt!
Sen pimplade vi lite cider och öl och var sociala med dom andra gubbarna
i dom andra arkarna :P
Sen var det läggdags. Morgonen efter var strålande!
Vi klädde på oss och for ut och snöade med skotern :)
Har fotat lite fjäll och annan natur :P Med telefonen dock...glömde riktiga kameran hemma.
Så bilderna är inte alls hur det var i verkligheten..lite tråkigt..men men ..

Jo..så lite skoter, lite pimpling och en flykt från verkligheten en helg var inte helt fel!
Vi har haft det hur underbart som helst, med strålande sol hela helgen :)
Blir nästa år igen ;)
Det som dock var lite jobbigt var att jag knappt kunde sova nåt ..4 timmar totalt under helgen
tror jag att jag sov...illa det där..

Här har ni nån bild...resten finns på facebook....









Så!
Nu is jag fan inte mer :P


Idag har det inte hänt så mycket, hälsade på Linda i vanlig ordning :)
Hämtat ut klädpaket ;)
Sen har jag bara tagit det lugnt, åkte med Toffie till AN där han håller
på lägga in nå ledlampor eller vad fan det är..jag höll på dö av tristess där
så Lomvik körde hem mig :P

Nu ska jag glo tv.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0