T som i tråkigt.

Alltså jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på.
Jag vill pyssla och dona, men ändå inte :b
Äh..jag väntar tills Toffie slutar och kanske hittar på nåt då :D
Fast igår föreslog jag en kvällspromenad men fick svaret
att det minsann är så tråkigt att gå :P
Haha jag tycker det är rätt kul och rogivande ändå, lyssna
på musik och gå i sin egna lilla värld :)


Har iallafall roat mig med att fota mig själv :b
Har hört att det kan vara väldigt kul ibland ;)
Bjussar på två pics...




TarZan ville också
vara med men han
rörde sig så förbannat så han blev suddig.
Höhöhöhö


Nä men att jaja, jag ska kika på den där lilla gardinen jag snackat om;)
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0