Städ på schemat!

Vaaafann! Jag har ju möte i stan idag!
Har heeeeeelt glömt bort! Hopppppssaaaaaaaaan!
Jaja...handläggarna får nog betalt ändå...och så får dom en extra
fikarast ;)
Och snart har jag ju faktiskt en sysselsättning :), behöver jag ju inte ha nå
möte med FK och AF...
Hoppas jag får börja jobba snabbt efter bredvidgången , ska ju bli kul!
Tycker jag iallafall :)

Jag tänkte faktiskt ta mig ut idag, men jag tar nog hellre hand om vårt hem just nu.
Alltså det är inte fräscht här...det är inte så jävla stökigt, men det är hår,
damm, kläder och massa annat som måste städas upp och bli rent :b
Grejen är ju , vart fan ska jag börja???
När jag väl sätter igång, går det utav bara fan...men den där igångsättningen hade man behövt
hjälp med :P
Jaa det där lät lite skumt :b Men det får stå kvar :b

Joojo..men ska försöka börja här lite smått iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0