Måndag morgon :)

Grattis PissFittElin på födelsedagen!!! :) <3



Min man ringde och väckte mig :b Inte så noga, skönt att vakna tidigt :)
Har hunnit snacka med Tinko också :)
Mycket får man höra ;b Voi voi, inte lätt.


Nå får se vad som sker idag då. Jag har nästan "väntat" på att nån ska
ringa från jobbet och säga att nån är sjuk så jag får jobba, men icke!
Kanske imorn då :P hehe.
Kul och jobba, kul att få göra nå nytta, kul att få känna sig "behövd" :)

Kom förresten på att förra veckan var det 5 år sedan jag tog körkortet:)
Så nu får jag alltså vara "lärare" om någon vill övningsköra ;)
Hehehehehehehe. Intressant.

Nå ni ska få kika på nån bild :)


Liam har vuxit till sig! Snart blir lillen 3 år :)
<3<3<3




Amanda hjälper att packa upp ;) <3<3<3


Nåjo, det var det!Tänkte väl dricka nån kopp kaffe nu :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0