Lite bättre ...?

Trevligt att man fick "jobb" i denna sjuka, förhoppningsvis
är det bättre imorn! :)
Skickade in en ansökan för inte så länge sen, ja alltså sommarjobb,
och fick redan idag en fråga om jag ville jobba..
Så imorn klockan 10 ska jag och snacka med chefen :)
På hemtjänsten ifall ni undrar , inget lyx, men betalar det min hyra, min mat,
mina kläder och mina skor så varför inte ?
Och så får jag ju komma ut och träffa folk :)

Joo..nu ska jag lägga mig i soffan, passar på :)
Toffie åkte med grabbarna till stan en sväng...
Hörs väl sen.

Kommentarer
Postat av: nina

de flesta har väl inget lyxjobb :)

jobb som jobb, den som klagar är bara lat!

ibland är faktiskt hemtjänsten kul, det finns ju många fina gubbor och gummor som gör vardagen roligare.

2011-03-08 @ 19:12:33
Postat av: Peka

Och gamlingar är ganska roliga att prata med ibland :)

2011-03-08 @ 19:50:03
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Håller tummarna att du får det :D Gamlingar kan vara rätt så roliga och för mig intressanta att lyssna på.

2011-03-08 @ 20:11:34
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0