Jag är trött.

Nåjo for till Linda och umgicks lite :) Har faktiskt känts lite konstigt idag
när man inte umgåtts nåt på dan :p hehe
Jag drack kaffe i vanlig ordning och så surrade vi massa, plus att
vi underhöll Amanda :)
Amanda är förresten svinduktig nu med sin lära gå vagn :)
Hon kan gå med den själv :) Yeeeeey! :b


Nu är jag hemma som ni säkert förstått :p Vi ska väl käka lite middag, men ärligt
talat är jag inte så sugen på mat.
Jag är för trött för mat tror jag :p

Mamsen ringde idag också, jag ska försöka hinna ta mig in till stan
och hjälpa henne dekorera kaklet i köket :)
Dom har visst gjort det himla fint där nu :)
Målat i köket och sånt där, ska bli spännande att se :P
FAST mamma har en lite udda smak....allt ska vara blått!
Eller vitt, kan det vara för att hon är finne ? ;)

Näppp...ska ladda perkisen färdigt.
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0