Höhöhöh.

Linda och Amanda kom förbi en sväng :)
Dom får mig alltid på bra humör :) Tur är väl det! :)
Har nån bild på Amanda också i mobilen, ska lägga upp
när tillfälle finns :)
<3<3<3


Min vän MimmiKnorr ringde också, så roligt att pratas vid igen :)
Ska förbi på kafét nån dag när jag åker mot stan:)
Längesen vi sågs ju !!! <3<3<3


Nu tänkte jag väl dricka upp det sista i pannan, sen ta ett skutt in i duschen.
Halv ett ska jag vara på jobbet igen:)


Haha, läste mitt morgoninlägg igår och det jag skrev idag.
Snacka om sämst morgon humör alltså! haha :b
Känns som på den gamla goda tiden då man var "ung", jäkla
man hade humör! Ingen lek!:b
Nå men det är bra att kaffe finns, så mycket nytta den gör ! ;)

Nu ska jag seriöst ta det där skuttet in i duschen, vi hörs sen :)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0