GoDmOrGoN! ! !

Jaaa ...fick agera taxi idag igen :b
Inte så värst jobbigt egentligen, bara jäääävligt jobbigt att
stiga upp och klä på sig osv :b
När jag kommer hem igen brukar jag gå och lägga mig till klockan
tio, men idag skiter jag i det! Idag ska jag försöka vara vaken iallafall :)
Ska glo Nyhetsmorgon och dricka kaffe :)
Mys!


Vaktmästarn var hit och hämtade den där trasiga lådan, även
han undrade varför vi inte fått köket utbytt, eller ja alltså kökskåpen och
det iallafall...jaa det undrar jag med, svar lär man nog inte få..
Eller ja just ja! Var ju det där med pengarna! :p

Jaaapppppp, men nu ska jag ge föda till mina barn och lägga igång en panna :)
Vi hörs snart :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0