Godmorgon!

Idag går jag kväll eller eftermiddag, eller vad det nu heter...
Börjar halv ett, självklart vaknade jag sju!!!Piggggggg!! gaaaah :b
Nu surrar jag med mamma i telefon<3




Hooff..såg precis att en av brickorna som sitter under handtagen som är nu, har lossnat,
inte nog med att det hänger och dinglar och ser luffigt ut, bakom själva jävla brickan är
det GULT!!!Ska kbab ändå lägga upp dom nya handtagen när dom kommer? Alltså jag orkar fan inte
med det här nå mer...och ursäkta, jag hoppas du läser det här!!!
MEN JAG HAR LIKA JÄVLA STOR RÄTT ATT RINGA IN OCH KLAGA SOM TOFFE!
Jävla bitterfitta som inte tålde att bli utskälld av en snorunge. Därför får jag inte ringa in och klaga, hon påstår att
det är namnet på kontraktet som ska ringa, men vad jag vet så är vi sambos och jag bor här och betalar
hyra lika mycket som Toffe...jävla skata!!!!
Och jag hoppas din jävla semester i Thailand var fruktansvärd!!!!! Se till att börja jobba nu när du är
tillbaka för helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk om det händer nåt akut här inne då ?
Typ översvämmning i toan (höll på hända för nån dag sen) ska jag vänta då tills Toffe kommer hem från jobbet ?
Jaaaaaaaja...vattenskador heter det väl...
Hoff vad jag är less alltså.
Hade jag fått ringa hade dom åkt på utskällningar i princip varje dag...kanske därför man inte får ringa :P hahaha
Ska nog ringa ändå ;) hähhähähähä

Nä alltså jag mår skit dåligt över det här..jag typ grinar varje dag jag kliver upp och
ser detta helvete.
Det är så sjukt jobbigt. Tur är väl att jag gått bredvid i veckan...men ändå.
Jag kommer fortfarande hem från jobbet och måste se helvetet....
I skrivande jävla stund grinar jag fan!!!!



JAG ORKAR INTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0