Godkväll :)

Bara bajs på tv, får väl skriva ner nån rad hit då.
Egentligen vet jag inte vad jag ska skriva..men det får väl gå ändå..
Undra när hemtjänsten hör av sig?
Skulle ju gå bredvid nu i veckan...äh det kommer :b
Hoppas man slipper jobba festivalen..ääh, bara jag får gå en dag så är jag
nöjd iallafall :)
Om inte annat kanske man kan byta skift med nån :) Säkert inte helt omöjligt..

Öh jaha ?
Imorn tänkte jag väl umgås lite med Linda, vara barnis åt Amanda medans
hon färgar sitt barr och så där :)
Jag tänkte köpa en fin blomma till Linda som tack för hjälpen när hon matat kissarna,
men med Konkas jäkla utbud blev hon blomlös :(
Nå, hoppas du (Linda) vet att det är väldigt uppskattat iallafall:)
Tack igen!



Amanda :) <3


Näpp...nu ska jag testa mina nya kläder :P
Vi hörs ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0