God onsdag morgon! :)

Vaknat för en stund sen, snoozade en gång, kunde inte
snooza två gånger :b Fick ångest och trodde inte jag skulle vakna
upp i tid sen, så jag klev upp :p
Känns märkligt att jag ska och prata med en chef, känns även roligt,
trevligt och spännande på samma gång.
Jag har ju som inte haft ett riktigt jobb på flera år
pga sjukdom och andra privata omständigheter, grejer
som helt enkelt gjort mig oförmögen att arbeta.

Men nu flickor och pojkar! Egentligen skulle jag ut på arb.prövning
istället för arbete på engång, men det får bli så här, blir säkert bra :)
Kuligt!


Nu är kaffet klart!

Kommentarer
Postat av: Marro

Åh vad roligt! Lycka till! :) Kram

2011-03-09 @ 09:33:40
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0