Fanskap.

Jag har gett upp hoppet om att få någon sömn i natt.
Eller nu inte helt, men har iaf legat och vridit och
vänt ett par timmar utan att lyckas somna...
Tänkte att jag sätter mig här och nördar då, istället för
att vara i sovrummet och störa andra som minsann faller i djup sömn
efter 3 sekunder ;b


Klickade bort HM här tidigare, funderar seriöst på att klicka mig dit igen ;)
Fast jag vet inte :) Höhö.
Har även funderat på vad jag ska göra i övrigt..
Imorn eller nångång i detta liv ska jag måla lite mönster på den
lilla gardinen vi har i det lilla fönstret, sticka, göra om en gammal lampskärm
till nåt helt annat, måla glasunderläggen, måla kaffeburken, måla
om köksbordet, måla skohyllan, måla mig själv!
Nä men har en del projekt på gång, eller på gång...på gång inne i mitt huvud iallafall!
Jo så att så är det...

Nu ska jag glo runt :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0