Driftsstörningar fortfarande.

Goddag!

Hoff har egentligen inte ens lust att uppdatera, men jag måste väl.
Ja vad ska vi skriva då?
idag har jag varit på toaletten, sen har jag tagit en morgoncigg med min man
innan han for på jobbet, sen gick jag och la mig igen.
Efter det vaknade jag (NÄHÄ??) , la på min onepiece, skuttade till
köket, tog en till cigg, pratade med Linda och storebror, gav mat till katterna.
Pussade Toffe hejdå som varit hemma på lunch.
Sen satte jag mig här.

Nåt annat kuligt då ? nää just det.

Undra vad fan man skrev om förr i tiden?
Jag uppdaterade ju förfan sjutusen ggr om dan!
Säkert massa strunt i vanlig ordning...fast jag
var ju ganska vild på den tiden, folk ville väl läsa om mina
snesteg I guess...nu är jag ju lugn och fin och bor i byn.
Gör inte så mycket väsen av mig,precis som det ska vara.
Jag trivs med det.


NÄ MEN att man skulle göra lite kaffe kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0