Att handla eller icket handla.

Sitter här och velar...ska jag? Ska jag inte?
Ja vad är det jag ska egentligen?
Nåjo..sitter och spanar lite på HM, jag är sugen på att
klicka hem nåt, men ändå inte...
"Kanske hittar jag nå snygga skor nån annanstans istället ?"
"Kanske finns det nå snyggare i affären?"
"ÄÄäähh såna kan jag köpa på Konka för halva priset!"


Haha ja typ lite så sitter jag och tänker :b
Tycker det är bra att spara lite cash faktiskt, ibland kan det vara kul
att klicka hem nåt, men då blir jag bara snål och velar
hit och dit osv osv osv :b Allmänt jobbig person så att säga :b
Äh vi ser ju :D
Ska iallafall dra fingrarna ur och skriva ett cv eller personligt brev eller
vad dom nu kallar det nuförtiden...
Här snart ;) haha

Näpp..medicin vare nu!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0