Sooooool!

Klev upp i ottan efter att ha jobbat natt, endast för att få vara i bikini och sola :)
Men soljäveln har ju gått i moln nu!
Jävla less! Alltid när jag vill vara ute i solen eller så...ja då gömmer den sig :b
Antar att jag är för blek och bländade den :p

Nu sitter jag inomhus hos Linda :) Linda söver Amanda som blev trött.
Förresten så har Amanda badat balja ute på gården också :)
Tog en söt bild som jag ska lägga upp nångång i tiden när jag kommer ihåg :D


Nu tänker jag vänta på att solen kikar fram ur dessa jobbiga jäkla moln, sen ska jag gå
ut och sola mitt bleka fläsk.


Vi hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Peka

Vad gör man på natten när du jobbar?

2011-06-09 @ 19:36:10
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Nå man har tillsyner speciella tider, och så har vi larmtelefon ifall nån larmar...eller tänkte du på hur vi fördriver tiden ? :b hehe

2011-06-09 @ 22:38:54
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0