Söndag.

Man prioriterar inte direkt bloggen när det har varit så varma dagar som det varit.
Jag har endast varit utomhus så mycket jag kunnat.
Blev ett litet party i fredas, vi hade faktiskt trevligt :) Åkte hem tidigt och vaknade upp
inte allt för bakis :b
Igår låg vi utanför på gården och solade hela dan.
Mycket mysigt! :)

Får se vad som sker idag. Toffie vill äta god mat, jag föreslog tomatsoppa :b men det var för
tråkigt tyckte han, så då får väl han hitta på och laga nå käk :P
Nu ska jag ta en dusch men återkommer väl här lite senare säkert.

:)

Kommentarer
Postat av: Peka

Gör tomatsoppa med makaroner och falukorv. mmmm

2011-06-12 @ 15:24:57
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

kommer du ihåg kycklingen och moset som åts med hjälp av ett medmerakort och ett snusdoselock?? ha hahahahahahahah!

2011-06-12 @ 18:00:04
Postat av: Kicki

Peka , det går ju ner fast utan korv, är inte så förtjust i det nämligen.



Nina, hur kan man glömma det?!? ;) hahaha

2011-06-13 @ 16:03:10
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0