Jag tror att jag har bestämt mig.

Efter mycket om och men, så tror jag att jag har bestämt mig för att stanna i byn i helgen.
Nog för att alkot redan är fixat osv...men jag kan ju ha min alldeles egna festival här i byn!
Nämen..festivalen känns inte lockande nåmer om jag ska vara ärlig...jag har gått varenda år i
tio års tid. Nu bryter jag den trenden!

Blir att fixa med bilen istället, städa ur den, lägga solfilm osv osv osv :)
Känns som att jag vill spara lite pengar faktiskt :)
Åker ju till Piteå om två veckor, kanske man kan unna sig något där :)


På torsdag kommer vår nya soffa ! Det tog sin lilla tid :b
Tror jag kommer bo i soffan den första tiden...höhöhöhö
Får passa på att köpa en ny jäkla dammsugare också!
Våran gick ju som sagt paj....tror den till och med dog när jag våldade med den ;) mehehehe.

Öh..jag tänkte ladda upp bilder, men is fan inte. Tar det sen här nångång :p
Inte så noga.
Ändå inte speciellt många själar som hänger här längre...
Jaja...nu ska jag reta min man!
HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0