GODMORGON!

Ja godmorgon kära vänner och ovänner!

Var väl tänkt att jag skulle slagga till minst tio iallafall nu när jag är ledig.
Men så det kan gå!
Vaknat av massa olika störningsmoment och blev sedan pigg på köpet.
Har heller inte sovit speciellt många timmar...får väl gå och lägga mig tidigt ikväll...
Hur nu det kommer gå...men allt går ju att lösa :P höhö



Det där skrev jag för en timme och tio min sen :P
Snackat i tele med Gullis, tiden går fort när man har mycket att prata om :b hehe

Hahaha ;) <3<3<3

Nu tänkte jag lägga igång en till panna, sen börja med att städa!
Nu har jag fått nog av den här skiten! Jag klarar inte av att se den! :P
Varför jag vägrat städa är dels för att jag inte haft ork och dels för att visa Toffie hur
det kan se ut om ingen städar...vet inte om mitt budskap nått fram riktigt:b
Så jag får helt enkelt acceptera att han dammsuger nångång då och då :b
Får väl göra resten :) Jag gillar ju att städa..faktiskt. Men man måste ju ha ork och lust
till det också.
Jo så att så äre.

Men jag lär väl återkomma sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0