Godkväll!

Blev lite piggare efter en kopp kaffe :) Har endast suttit och glott framför datorn.
Läst bloggar, snöat på flashback och sånt :b
Undra vad man gjorde framför datorn förut ?? Man kunde ju sitta flera timmar...
Fan gjorde man???
Nuförtiden har man suttit klart vid datorn efter tio min eller så, då kollar jag facebook, bloggen och andra bloggar...
ja och snöar på flashback,
men det är typ det enda...ibland händer det väl att jag beställer nå kläder eller skor,
men inte är det heller så ofta...
Tiderna förändras helt enkelt! ;b

Min man har ännu inte kommit hem.
Trist. Linda ringde här tidigare, var väl tänkt att vi skulle umgås, men både hon och jag
gäspade och klagade på trötthet, så vi tar det imorn istället ;) hehe.
<3


Jaha och nu då ?
Ska kolla om det finns nå gott i kylen ! :P
Hörs sen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0