Godkväll!

Hängt med Linda och Amanda hela dan :)
Varit ute den mesta delen av tiden. Skönt!
Får fan ångest av att sitta inne när det är såna här dagar , tvingar
mig att vara ute hur varmt det än är!
Det är detta jag väntat på! Det är detta jag vill ha!
Sol, sommar och värme! :)
Nu har jag fått det! Äntligen!Och gnälla ska jag inte heller göra!
Förrän det blir pissväder igen ;b mahaha!


Tog en kvällspromp runt byn efter att Linda kört hem mig.
Pallade inte sitta inne :P Toffie ides inte följa med, så jag tog med en cider och knatade runt
samt pratade i telefon :p
Typ dom enda gångerna jag trivs med att prata i tele :P höhöhöh


Näää...nu ska jag snoka lite, sen blir det bädden, upp tidigt för arbete imorn!
Hörs!


Töntbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0