Goddag!

Gårdagen spenderades mest i sängen och soffan :b
Inte för att jag var desto mer bakis, men var jävligt trött ;)
Jag skippade skjutsen hem till byn...mest pga lite orsaker , fast jag ville
även fortsätta med festen :p
Sagt och gjort, fick tag i lillebror, vi gick vidare på party och drack väl ända
till klockan tolv på dan eller hur det nu var...
Sen kom älskade Kalle och hämtade upp mig och körde mig hem till byn.
Stort tack! Uppskattas mycket!
<3<3<3


Nå vi hade iallafall jäkla skoj, mycket folk på krogen osv osv osv :)
Nu dröjer det ett tag innan jag går ut igen.
Roligast så. Hehe.


Har nyss käkat middag. Blev det vanliga. Makkisar och köttfärssås.
Ideérna kring vad man ska laga är som bortblåsta...så
händer att det blir lite enformigt...jo...
Undra vad jag ska göra nu ?
Städa är väl det som behövs iallafall...Toffie hänger ju bara i garaget...
Vi hörs sen.


<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0