Bitterfitta.

Fortfarande på dåligt humör för att jag sovit bort halva dan.
Går väl över kanske.
Har iallafall lyckats laga lite mat och gjort bort ärenden på Apoteket.
Lite nytta har jag ju gjort ....

Får se då om jag hakar på idag...Toffe och Lomvik ska till Happis och hämta en cross.
Sjöng precis för Toffie " Goodbye my lover, goodbye my friend" just för
att jag knappt kommer se skymten utav min man då han kommer vara
ute med den där jävla crossen 24/7...
Kuligt.
Nå jag får väl skaffa mig en hobby jag med..men vad ? ? ? :b
Nästa månad ska T köpa en bil åt mig, så då får jag väl ragga runt med den..
Hälsa på i stan...eller nåt.inte vet jag...kände att jag blev bitter nu..... :b


Jo nä..jag ska lägga på ett ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0