Onsdag.

Sitter med färg i brynen, kände att det var på tiden att ge mina stackars
bryn lite färg. Dom är i det ljusaste laget om man säger så :p
Höhö.

Idag har jag jobbat igen, samma imorn och på fredag, men är ledig helgen :)
Skönt!
På fredag slutar jag redan halv två, då ska vi in till stan och uträtta lite ärenden och sånt
trevligt.
Sen får man se vad som sker.
Skulle ha åkt till Karre, men det blev också ändrade planer, får ta det en annan gång ;)
Hehehehehe.

Öh mer då?

Har betalt bort alla räkningar idag.
Blev inte så himla jättefattig efteråt faktiskt, men måste börja spara pengar för
till vintern kanske vi bor i hus ;) yeeeeejjj!! :)


Näpp, nu ska jag hitta på annat!
Vi hörs !

Bild från Miltons dop <3
Janne, Milton, jag och prällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0