Hej :)

Blir bara längre och längre mellan uppdateringarna :p
Men det gör väl inget...nån kan ju förslagsvis ge mig tips på vad jag ska skriva om..
Eller någon kanske vill fixa designen osv osv osv...så kanske man får lusten tillbaka igen.
Vem vet.
Fast dom flesta verkar bara vilja läsa om elände osv...
Jag vet inte..är det inte så ? ? ?


Just nu sitter jag och hinkar i mig kaffe iallafall.
Börjar jobba först halv tre, rätt skönt ändå.
Toffe sover, nu när han har semester härjar han under nätterna och sover
under dagarna :b hehe
Som ett barn på sommarlov ;)

Igår var jag förbi hos min vän Linda<3, blir inte att ses så ofta nu när båda jobbar :(
Vilket är ganska trist!
Jag trivs i Lindas sällskap :) <3<3<3
Kanske hinner vi ses innan jobbet idag :)

Här har ni nån bild :)



Amanda har blivit så himla stor!
Den första bilden är tagen igår, charmtrollet!!! :)
<3<3<3



Sune och Sigge är så söta så!
<3


Barnen myser med mig när
far är på bilresa :b
<3<3<3


Jaja men nu ska jag klä på mig och kanske göra nytt kaffe.
Vi hörs väl! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0