Godkväll!

Tog en powernap efter jobbet, kan säga att det behövdes!
Varit trött som en gris. Hade oväntat besök i natt som gjorde att jag inte kunde
somna om sen...väldigt irriterande om inte annat.

Tänkte dra och bada med Ia och Miriam efter jobbet men det blev inte av då det
mulnade, blev kallt och till sist började det regna :(
Förhoppningsvis kommer det fler varma och soliga dagar :)
Faktiskt inte hunnit bada nåt i år :p

Öh...min mörka period ser nu ut att försvinna...försöker tänka positivt, och det funkar faktiskt!
Inte alla gånger , men för det mesta....jo..
Så är det.

Jo nä ...ska glo simpson och fundera lite, dricka kaffe och sånt kul.
Förresten så har Degiz inte heller synts till :(
Säkert nån fartdåre som kört över honom :( :( :( :( :(

Jaja hejdå!

Kommentarer
Postat av: X kompis

Varför har du tagit bort alla inlägg som du har skrivit om "x"? ;)

2011-07-06 @ 20:52:18
Postat av: Kicki

Har inte tagit bort ett enda inlägg? Inte vad jag kommer ihåg iallafall...och om jag nu gjort det, varför undrar du ? :p Det är ju då tid, jag lever i nuet.

2011-07-06 @ 21:00:22
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: X kompis

Det fattas iallafall en massa inlägg.. Och det är kul i läsa dom ;)

2011-07-06 @ 21:11:15
Postat av: Kicki

Haha okej ? :b nog bör det väl vara nåt inlägg kvar iallafall tror jag...fast man vet aldrig :p

2011-07-06 @ 21:13:41
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: X kompis

Jasså, jag vet iaf att du har tagit bort ett inlägg där du hade bråkat med en annan av hans "kompisar" ;)

2011-07-06 @ 22:23:52
Postat av: Kicki

Aha...men kolla igenom arkivet 2009 så ska du se att det finns inlägg där :p sök och du finner :)

2011-07-06 @ 23:40:45
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0