Tiden går fort...

Helt slut! Fast det beror mest på att jag pysslat och haft mig, och för
att HERR FREDRIKSSON jämt ska ha hundra jävla grader varmt här!
Hoff :P
Vädra får man heller aldrig göra när han är hemma , haha, han gillar värme gossen :D


Öh...dom där rullgardinstjosan gick inte så bra, Toffie hade inget tålamod, så
jag ska försöka mig på dom ensam, imorn.
Vi får väl se då om det blir bra , hehe....Ger fan inte upp förrän dom är på plats!


Jag längtar till imorn, då ska jag städa arslet av mig!:)
Hoppas bara jag är lika pigg och kry på det imorn också ;)

Även en "tråkig" dag...Imorgon är det 6 år sedan Pernilla lämnade oss,
tiden har verkligen gått fort...tänkte köpa ljusballonger på OK men alla var slut :(
Tänkte passa på att tända till Anneli och Lippe också...men antar att det går lika bra med
vanliga ljus ...<3

Nu ska jag kika lite film med min man innan han tar natt :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0