T i s d a g .

Godmorgon!

Har sovit grymt gott i natt ! :) Vi gick nog och la
oss före tio igår tror jag :)
Pensionärs varning jag vet! Men jag behöver mer än 8 timmars sömn
för att fungera, konstigt hur olika vi är :b

Ska väl hoppa i kläderna och kila över på Apoteket och posta ett brev.
Sen måste jag nog lägga igång perkisen :b


Alltså från en sak till en annan...jag har ju ökat i vikt som fan efter att vi flyttat
till byn...tänkte istället för att gnälla kanske jag bör göra som alla andra och kanske
börja träna??:P
Linda pratade nåt om att det finns ett gym här på vårdcentralen, så har faktiskt funderat
på att iallafall köpa ett månadskort :b
Jag är egentligen ingen gym människa, är mer för sporter och sånt, ni vet...höhö
Så kan ju testa en månad först iaf :)

Tror man kommer må så mycket bättre då också, minns att det var väldigt
uppfriskande för kropp och själ när jag tränade med Ella där inne på kåken...


Får se om Ia också skulle dyka upp i byn idag, vi skulle väl ta en promenad runt sjön :b
Hahaha jag bara lovar och lovar folk, men inget sker :D
Nä skämtåsido...våra promenader har inte blivit av pga kyla och sjukt barn osv sv :b



Nä nu har jag skrivit en novell igen...Apoteket nästa!



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0