SÖNDAG.

Påbörjade ett inlägg för ett tag sen, men sket i det och loggade ut.
Nu loggade jag in igen, enbart för Er skull!
Tror datorn är hos sin rätta ägare idag...jo..här senare..
Nå ska iallafall skicka den stationära med svärmor och mommo nästa vecka när
dom åker till stan så får lillebror fixa, man är fan handikappad utan dator och internet.
Lika handikappad är man utan tele :b Jo så att så äre..



Har sovit till halv fyra idag, kan säga att det behövdes!
Sover som sagt lite halvdant utan mina mediciner, sån tur att det är måndag imorn så
jag kan ringa och höra om det gått en månad...för nog fan har det gjort det tror jag ..
jo...så jävla intressant jag vet !


Snackar med Ida på fb...jo...ska fortsätta med det nu!


Vi hörs!


Tassigt!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Det som stör mig mest är nog det faktum att den klistras fast på rutan.. Visst den skit ful också, men det hade känts lite bättre om den satt fastskruvad på kanten istället, som vanliga termometrar :)

2011-01-09 @ 20:25:38
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0