Söndag kväll.

Ja nu funkar det visst som det ska.


Pratar med Ida , eller nu tog vi en paus, hon skulle frisera sig själv
med saxen ;) hehe.
Toffie sover, likaså katterna.
Jag vill att det ska bli imorgon så jag kan börja städa och dona,
jag gör sådant bäst när jag är ensam, dvs när T är på jobbet, för då
är det ingen som stör eller är ivägen :P haha
Inte heller nån som kan gnälla om dittan och dattan osv osv osv...


Och appropå något helt annat...jag saknar min familj! Och ALLA mina vänner,
oavsett var i Sverige dom befinner sig! Saknar även alla dom andra som
finns i mitt hjärta, ni vet vilka ni är :) <3<3<3

Så nu vet ni att jag känner saknad också, vad mer vill ni veta ? :b


Äh ska ta ett bloss! ( Peka, jag ska inte sova än på länge;) )






På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0