Skrotgumma!

Pratat lite med Gulla i tele osv , den där ungen bör ju komma ut till världen snart :D



Körde Toffie till AN, pallade inte vara kvar där och glo :b
Inte idag iallafall :P Så tog en promenad hem, är en liten bit att gå,
men det gick fort, och med musik i öronen kan man fast gå
tio mil ;b Lite överdrivet kanske..men ni förstår säkert vad jag menar :D


Svärmor har inte hämtat datorn än, så jag passar på igen att använda den som fan :b

Tror jag ska börja måla lampan jag pratat om, den där mojängen jag har hittat
kommer från en traktor eller vad Toffe nu sa, haha, jag är en riktig skrotsamlare ;)
Men det är fint!


Yeeeeejj...nu ska jag glo runt lite.



På återseende!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan :)

Tycker vi kan ta och hitta på något någon dag ;b

2011-01-08 @ 21:02:27
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0